Studii De Caz







District Sud

District Sud


Lider important pe piata de constructii din Romania, compania District Sud importa si distribuie materiale de contructii si amenajari. In cadrul implementarii de la District Sud, 6 agenti de vanzari folosesc TeamSFA iar clientul detine 3 showroom-uri, unde foloseste cu succes aplicatiile noastre.

Solutii
Dupa o evaluare atenta a nevoilor, compania District Sud a optat pentru un software de tip ERP - TeamApps pentru a putea controla, gestiona si masura atat activele cat si datoriile si capitalurile proprii. Mai mult decat atat, compania District Sud a optat pentru TeamSFA pentru gestionarea completa a activitatii agentilor de vanzari, pentru scaderea timpului de livrare catre clienti, pentru scaderea timpului de incasare a facturilor.

TeamSFA impreuna cu TeamApps isi dovedesc eficienta si in depozit, pentru ca faciliteaza urmarirea comenzilor de vanzare si livrarea acestora catre clienti, afiseaza articolele care sunt gata de livrat, administreaza mult mai eficient marfurile in custodie.

Astfel, cu suita de aplicatii se poate face managementul aprovizionarilor (implicit optimizarea si urmarirea comenzilor de la furnizori), mergand pana la Rapoarte BI trimise si dashboard in TeamApps.





Euromobila

Euromobila


Infiintata in anul 2000, compania Euromobila a evoluat de-a lungul anilor, ajungand, in prezent, una dintre cele mai renumite companii producatoare de mobila. Mai mult decat atat, brandul Euromobila este asociat cu precadere primei canepele incalzite, dat fiind faptul ca ei au lansat prima gama de canapele incalzite pe piata din Romania.
Obiectul de activitate al companiei Euromobila il reprezinta producerea si comercializarea de mobilier - canapele. Gama de produse este una variata, menita sa satisfaca orice nevoie a clientilor in materie de fabricare a canapelelor. Euromobila ofera clientilor posibilitatea de a personaliza obiectul de mobilier dorit, sau de a executa un obiect de mobilier unicat – canapea, conform nevoilor si cerintelor clientilor respectivi. In plus, Euromobila este membra a Asociatiei Producatorilor de Mobila din Romania si certificata ISO 9001.
Avand la baza o echipa tanara, dinamica, compania dispune de flexibilitatea adaptarii la cerintele pietei, reusind astfel sa mentina un raport pret-calitate la un nivel optim. Dat fiind faptul ca principala preocupare a companiei Euromobila o reprezinta calitatea produselor oferite, aceasta implementeaza continuu sistemul de management si controlul caitatii.
Scopul companiei Euromobila este de a intra in sfera de adresare orientata catre client pentru a putea astfel tine pasul cu nevoile tinta ale clientilor. 

Servicii
Nevoile companiei Euromobila s-au indreptat catre aplicatia TeamApps, o solutie complexa de tip ERP ce ajuta la gestionarea afacerii, a modului de organizare a activitatii si bineinteles la luarea deciziilor eficiente.

Beneficii
Beneficiile aduse de TeamApps companiei Euromobila s-au concretizat in capacitatea acesteia de a stabili o relatie cu fiecare client si furnizor administrand comenzile intr-un sistem integrat si unic. Mai mult decat atat, capacitatea de prognozare a comenzilor a facut ca stocurile companiei sa fie periodic modificate, iar aprovizionarea sa se poata face in parametrii optimi. Atat depozitarea, stocul cat si expedierea produselor sunt atent monitorizate de catre solutia TeamApps, putand oferi rapoarte complete in orice moment asupra tuturor activitatilor desfasurate in cadrul Euromobila. Pe baza aplicatiei TeamApps compania Euromobila a putut urmari costurile reale ale activitatii obtinand, astfel, o imagine consolidata asupra vanzarilor, stocurilor si creantelor, dar si o viziune de ansamblu asupra consecintelor activitatii intreprinse de companie.
Ca sistem unic integrat, solutia TeamApps a permis Euromobila sa elimine informatiile redundante, putand astfel eficientiza activitatea prestata. Mai mult decat atat, TeamApps asigura schimbul de informatii intre departamentele Euromobila in timp real.





Finconta PKF

Finconta PKF


Cu peste 18 ani de experienta in domeniul financiar-contabil, Finconta PKF este una dintre primele 10 companii de profil din Romania membra a PKF International Ltd. Gratie responsabilitatii, promptitudinii, eticii, profesionalismului dar si disponibilitatii, compania Finconta PKF are capacitatea de a respecta atat standardele profesionale internationale cat si regementarile contabile din Romania, conform ultimelor modificari aparute in legislatia din domeniu.
Membra a PKF International Ltd., CAFR, CECCAR, CCFR, INSOL, UNPIR, compania Finconta PKF reuseste sa dezvolte inca de la inceputul anilor ’90 solutii in domeniul financiar contabil, audit finaciar, consultanata fiscala, servicii de salarizare personal, analiza financiara corporativa, cenzorat, dar si servicii din sfera lichidarilor voluntare si judiciare adaptate profilului de activitate al beneficiarului.
Misiunea companiei Finconta PKF este de a optimiza afacerile clientilor sai, reusind cu succes sa respecte obligatiile contabile din cadrul companiei client, dar si sa vegheze asupra rentabilitatii companiei beneficiarului. 
Pentru a putea raspunde si mai bine cerintelor clientilor sai, compania Finconta PKF se ghideaza dupa principiile etice fundamentale ale profesiei contabile.
De mai bine de 18 ani clientii au incredere in Finconta PKF, deoarece fiecare membru al echipei este stimulat sa se autodepaseasca si este apreciat pentru fiecare activitate prestata.


Solutii

Compania Finconta PKF a optat pentru software-ul TeamApps de tip ERP pentru a putea fluidiza informatiile avand mai mult la baza un sistem de planificare a resurselor. De asemenea, software-ului TeamApps i s-a adaugat si modulul Team Sal pentru a putea acoperi si segmentul de personal din cadrul companiei, pentru a gestiona si monitoriza salariile precum si forta de munca existenta in cadrul societati.


Beneficii

TeamApps s-a dovedit a fi un fundament solid tehnologic pentru cresterea economica viitoare a companiei Finconta PKF prin standardizarea proceselor de afaceri, facilitand schimbul de informatii in cadrul companiei, creand un mediu propice pentru luarea deciziilor si stabilirea strategiilor la nivelul de management.
In plus, TeamApps poate afisa oricand informatii detaliate cu privire la clienti, furnizori, sau orice alta activitate inregistrata de companie. Integrand date din intreaga companie, TeamApps poate oferi o viziune de ansamblu asupra companiei permitand schimbul de date si informatii intre departamente in timp real.
Solutia TeamSal permite calculul salarial, managementul de personal si gestionarea resurselor umane. De asemenea, TeamSal permite calculul salariilor pornind de la pontaj, de la brut sau mixt putand genera raportari catre FNUASS, CPAS, somaj, ITM in conformitate cu normele legale in vigoare. In plus, Team Sal genereaza fise fiscale pentru fiecare angajat, asigurand totodata securitatea datelor si eliminand riscul pierderi sau alterarii informatiilor.





Maribo

Maribo


Infiintata in 1994, compania Maribo Prod Carn a reusit sa devina in scurt timp un important jucator pe piata carnii si a produselor din carne din Romania. Maribo Prod Carn are permanent in vedere necesitatile si gusturile consumatorilor, si de-a lungul timpului si-a extins considerabil capacitatea de productie dar si portofoliul de produse.
Compania Maribo Prod Carn este cunoscuta pentru furnizarea de produse din carne de cea mai inalta calitate, de aceea gama de produse marca “MARISAN” are angajamentul de a produce si livra produse de calitate superioara respectand, in acelasi timp, cele mai stricte norme de igiena din domeniu. De asemenea, toate produsele din carne oferite de compania Maribo Prod Carn sunt disponibile la cele mai competitive preturi la ora actual de pe piata de profil.
Scopul companiei Maribo Prod Carn este acela de a-si consolida pozitia pe piata din Romania impicandu-se activ in cresterea standardelor de calitate a produselor din carne.
Sub sloganul “Mezeluri adevarate” compania Maribo Prod Carn detine, in prezent, doua fabrici cu o capacitate de productie de 50 tone/zi si o retea in continua ascensiune de peste 40 magazine.

Servicii
Platforma implementata de Team Software la Maribo Prod Carn se bazeaza pe solutia de tip ERP - TeamApps. Pentru a detine un bun control asupra proceselor din cadrul companiei, Maribo Prod Carn a investit implementand solutia TeamApps.

Beneficii
In urma implementarii TeamApps problema realizarii unor analize cu referire la achizitii, stocuri, comenzi a fost rezolvata. Mai mult, schimbul de date si informatii in timp real intre departamente a fost posibila gratie TeamApps. Procesul de inventariere a fost optimizat datorita fiabilitatii sporite detinute de solutia TeamApps.
Obtinerea unei viziuni generale in timp real asupra business-ului este acum posibila gratie TeamApps. In plus, s-a obtinut si imbunatatirea gestiunii financiare si guvernanta corporativa. Integrarea si optimizarea proceselor de afaceri in cadrul Maribo Prod Carn s-au realizat ca urmare a dezvoltarii de noi strategii si planuri, putand fi evidentiate cu usurinta problemele aparute la fiecare nivel de lucru.
Atat relatiile cu clientii cat si cu furnizorii Maribo Prod Carn au fost imbunatatite deoarece TeamApps are capacitatea de a prognoza comenzile acestora. Astfel, timpii procesului de inventariere a stocurilor este diminuat, putand obtine rapid informatii precise atat despre procesul de prelucrare a carnii, despre stocuri cat si depre materiile prime existente. Deoarece TeamApps are capacitatea de a urmari statutul comenzilor, a facturilor neincasate dar si a detaliilor de achizitie, compania Maribo Prod Carn poate lua decizii la nivel de management mult mai usor.





KeyZone Telemedia

KeyZone Telemedia


Key Zone Telemedia este un expert international in telecomunicatii ce lucreaza cu numerosi operatori de telefonie mobila si fixa din lume.
Key Zone Telemedia este o companie multinationala ce isi desfasoara activitatea in multiple tari, ca: Cipru, Franta, Elvetia, Romania sau Camerun.
Cu o prezenta semnificativa in Europa si Africa, Key Zone Telemedia a castigat de-a lungul timpului un renume exceptional in sfera telecomunicatiilor.

Activitatea Key Zone Telemedia se axeaza si pe numere de telefon preferentiale, fiind bazata pe o retea de telefonie fixa si mobila. Gratie promptitudinii, dinamicii, dar si a consecventei echipei Key Zone Telemedia, tot mai multi clienti apeleaza la serviciile marca KeyZone. Traim in era digitala, iar compania Key Zone Telemedia utilizeaza si ofera servicii de ultima generatie, astfel incat fiecare client sa fie satisfacut de alegerea facuta.

 

Solutii

Compania Key Zone Telemedia a optat de asemenea pentru solutia de tip ERP TeamApps pentru a putea integra toate informatiile din cadrul companiei. Gratie integrarii complete si corecte a tuturor proceselor economice, TeamApps ofera companiei Key Zone Telemedia solutiile de care aceasta are nevoie.


Beneficii

TeamApps a adus si companiei Key Zone Telemedia beneficii ca:
- Posibilitatea stabilirii unor reguli de preluare automata a documentelor de catre o persoana autorizata, ceea ce a facut munca personalului din subordine mai rapida, mult mai usoara si corecta in acelasi timp. Toate aceste reguli pot fi modificate ulterior doar de catre persoanele autorizare in acest sens.
- Crearea unui sablon pentru notele contabile ce se pot prelua ori de cate ori este nevoie.
- Consultarea operativa a soldului referitor la facturile furnizorilor dar si la cele ale clientilor.
- Gestionarea mijloacelor fixe precum si planificarea amortizarii acestora.
- Eficientizarea tututor proceselor din cadrul companiei avand la baza un sistem unic integrat.
- Reducerea fluxului de date redundante.
- Consolidarea imaginii companiei ca urmare a integrarii proceselor, functiilor si a fluxurilor interne si externe.





MaviProd

MaviProd


Cu o retea nationala de peste 10 magazine, MaviProd este Unic Distribuitor Perkins in România, precum si principalul jucator pe piata pieselor de schimb pentru TAF, IFRON, Tractoare Universale, pentru autocamioane RABA si SAVIEM si alte tipuri. Principalul domeniu de activitate al societaii comerciale MaviProd este comertul cu ridicata de piese si accesorii pentru autovehicule, conform codului CAEN.
Infiintata in 1993, compania MaviProd a reusit sa se impuna pe piata gratie produselor, dar si serviciilor de calitate oferite clientilor sai. MaviProd detine începând cu 1998 pachetul majoritar de actiuni al S.C. IRUM S.A. Reghin, societate binecunoscuta si având o traditie de peste 50 de ani ca unic producator de tractoare articulate forestiere-TAF, producator de incarcatoare frontale-IFRON si alte utilaje pentru exploatarea si prelucrarea lemnului.

Solutii
Compania MaviProd a optat pentru solutia complexa de tip ERP, TeamApps pentru asigurarea unei mai bune functionalitati in cadrul departamentelor Financiar-Contabil, Vanzari, Aprovizionare, Salarii, Management, Logica, Service. Astfel, gestionarea afacerii companiei MaviProd va fi simplificata cu ajutorul solutiei TeamApps.

Beneficii
Prin adoptarea solutiei TeamApps oferita de Team Software, compania MaviProd a fost capabila sa isi consolideze pozitia sis a isi sporeasca abilitatea de extindere. Acum, este mult mai usor ca MaviProd sa isi pastreze clientii informati si multimiti satisfacandu-le dorintele utilizand un software de tip ERP si BI.
Implementarea modulelor de gestiune, aprovizionare, de vanzari, de logistica, de service, s.a., au avut ca principal efect o mai buna gestiune a fluxurilor de date si informatii, o comunicare interdepartamentala si interregionala mult imbunatatita, o abordare inovatoare a proceselor de distributie si service. Toate aceste se materializeaza intr-o relatie armonioasa cu clientii, relatie ce duce la optimizarea costurilor prin eliminarea timpilor morti, a deficientelor de comunicare si a erorilor de la nivelul sistemului informatic si de gestiune.
Mai mult decat atat, TeamApps administreaza relatiile cu clientii, insa si cu furnizorii, putand sa prognozeze comenzile catre acestia. Fiecare produs detinut in stoc este administrat si localizat de catre TeamApps, astfel incat depozitarea, inventarierea, impachetarea, livrarea sunt atent gestionate de catre software. Pentru eficientizarea activitatii companiei, platforma TeamApps este una prietenoasa, usor de inteles, ce poate oferi rapoarte performante in cel mai scurt timp asupra oricarui element din cadrul companiei MaviProd. In plus, TeamApps integreaza date din intreaga firma, putand sa ofere o viziune de ansamblu asupra acesteia in general, dar si asupra anumitor segmente sau produse, in particular.
De asemenea, TeamApps are capacitatea de a urmari statusul comenzilor, de a administra detalii de achizitie, de a estima potentiali clienti, dar si de a inspecta fiecare proces de distributie in parte. Impactul solutiei TeamApps asupra companiei MaviProd este unul benefic – in prezent, aceasta isi poate organiza si planifica mai bine activitatile la nivel de management, putand obtine informatii mult mai usor si mult mai precise cu ajutorul software-ului din orice arie a companiei.